brandons.blogg.se

2015-07-22
10:20:42

Lite ruggigt

Dessa datum kommer man inte glömma, iaf inte jag... 1983( farfar avlider), 1992(farmor avlider) , 1994, (farbror avlider), 2005( nyårsafton mot 2006 avlider morfar), 2010, (avlider min mormor)....
 
Nu kommer det ruggiga... jag tror på detta med övernaturliga väsen (men inte gud å sånt blaha) men iaf... I natt när jag sov så dycker mina mor och far föräldrar upp (har inte drömt om ngn av dem på länge ska tilläggas), jag har en bild på farfar när han håller i mig som nyfödd dessutom så jag har sett hur han ser ut,  han säger mitt namn( det jag är döpt med och inte Brandon ) och ber mig förlåta honom.... farmor, mormor och morfar säger i en stämma : " Vi vakar över dig, var lugn" . 
 
Jag vaknar upp med tårar rullandes från kinderna och kikar på mobilen.... larmet har kört sina tre svängar( inget ovanligt i det) MEN bilden på farmors och farfars gravsten var som bakgrundsbild... detta har då jag inte ändrat i vaket tillstånd utan jag har en fantasy bild, eller hade en fantasy bild som bakgrundsbild på mobilen... Jag ska även tillägga att jag bor ensam....
 
Nej jag får fundera på hur fasen detta kan ha inträffat gällande bilden alltså....
 
Dags för kaffe nu på kursen...
 
Ta det lugnt därute
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: